Jakie ćwiczenia można wykonywać przy pomocy gumy?

Dlaczego warto ćwiczyć z gumami?

Ćwicząc z gumami, będziesz angażować wszystkie partie mięśni, dzięki czemu treningi z wykorzystaniem tego gadżetu mogą być doskonałą alternatywą dla ćwiczeń z hantlami. Taki zamiennik będzie odpowiedni dla osób, które nie ćwiczą z dużymi obciążeniami. Lateksowe gumy do ćwiczeń można wykorzystać do ćwiczeń różnych partii ciała, takich jak np. plecy, barki, ramiona, pośladki, uda i całe nogi. 

Oprócz wszechstronności, która pozwala na wykorzystywanie gum do treningów zwiększających mobilność i wytrzymałość oraz do treningów rozciągających, do zalet tych akcesoriów z pewnością zalicza się ich niewielki rozmiar, umożliwiający wygodne zabieranie ich ze sobą na siłownię oraz bezproblemowe przechowywanie. Plusem jest też to, że gumy do ćwiczeń są stosunkowo tanie. Jeżeli chodzi o wspomnianą różnorodność ćwiczeń, na tej stronie https://www.mediaexpert.pl/lp,atlas-cwiczen-mobilizacje znajdziesz przykładowe ćwiczenia mobilizacyjne. Będziesz w stanie wykonywać je z użyciem gumy. Wykorzystując gumy, możesz używać taśm o różnym stopniu oporu, wytwarzanego w trakcie ćwiczeń. 

Do ćwiczeń z gumą, które możesz wykonać w domu lub na siłowni, zaliczają się m.in. ćwiczenia wzmacniające barki i zwiększające ich mobilność, ćwiczenia zwiększające zakres ruchu w stawach biodrowych, a także pozwalające wzmocnić mięśnie nóg oraz pośladków. Do większości ćwiczeń z gumami lateksowymi nie będziesz potrzebować żadnego sprzętu. Jedynie w niektórych przypadkach wygodniej będzie Ci ćwiczyć na macie, niż na twardej podłodze. Do niektórych ćwiczeń wzmacniających nogi i plecy możesz potrzebować również ściany. Włącz gumy do swoich treningów i przekonaj się, że będą one miały pozytywny wpływ na uzyskiwane przez Ciebie efekty!

Inne akcesoria, które możesz wykorzystać w trakcie treningu

Oprócz lateksowych gum, do treningu możesz wykorzystać również hantle, piłki oraz kettlebells. To, z jakim sprzętem warto ćwiczyć, zależy od efektów, które chcesz osiągnąć. Pamiętaj również, że część efektów możesz osiągnąć, ćwicząc bez obciążenia lub wyłącznie z wykorzystaniem masy własnego ciała. Eksperymentuj z różnymi rodzajami ćwiczeń oraz z różnymi akcesoriami i sprawdź, jakie rodzaje treningów sprawiają Ci najwięcej przyjemności! Jeżeli jesteś zainteresowany ćwiczeniami z kettlebells, koniecznie zajrzyj tutaj – https://www.mediaexpert.pl/lp,atlas-cwiczen-kettlebell.

Ćwicz z różnym sprzętem!

Trening powinien sprawiać przyjemność, jednocześnie dbając o to, żeby się nie nudził. Dlatego też w miarę możliwości staraj się wykonywać różne ćwiczenia. Możesz również wykonywać te same ćwiczenia w różnych wariantach, np. poprzez dodanie do nich kettlebells lub gum. Po skończonym treningu koniecznie pamiętaj o tym, żeby porządnie się rozciągnąć. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko pojawienia się zakwasów oraz wystąpienia kontuzji. Przykładowe ćwiczenia rozciągające znajdziesz na tej stronie: – https://www.mediaexpert.pl/lp,atlas-cwiczen-rozciaganie.

 

 

Artykul sponsorowany na zlecenie wordpress pl

Podziel się tym artykulem na facebooku:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Płatne konsultacje

Konsultacje zdrowotne
rejestracja@zdrowiebeztajemnic.pl

Darowizna edukacyjna

Jeśli podoba Ci się ten blog, wspomóż mniejszą lub większą kwotą moją edukację w zakresie medycyny (kursy/szkolenia, książki, urządzenia).

Ankieta

Który z ponizszych artykulów chcialbys /chcialabys przeczytac?

Który z poniższych artykułów chciałbyś /chciałabyś przeczytać?

View Results

Loading ... Loading ...

Archiwum

www.mamochote.pl stat4u